این نسخه مناسب جهت رستوران ها و کافه ها و فست فودها است که علاوه بر امکانات نسخه فروشگاهی شامل امکانات زیر نیز می باشد.
ویژگی های نسخه رابو:
- امور بازرگانی و فروشگاه: کنسول فروش بسیار قدرتمند (ماژول رستوران ها و کافه ها و فست فودها) فاکتور خرید، فروش، مرجوعی و خدمات، انواع تخفیفات و جشنواره ها، پیش فاکتور، بازاریاب، مدیریت پیک و هزینه های فاکتور، اتصال به انواع ترازو دریافت اطلاعات و خواندن بارکد وزنی و تجمیعی،اتصال به پوزهای بانکی (کارتخوان)
- کالا و محصولات: چاپ بارکد و شلف کالاها، تولید بارکد برای کالاها
- انبارداری : موجودی کالاها، نقطه سفارشات و انتقال بین انبارها ، امکان صدور حواله و رسید انبارو…
- امور مالی و حسابداری : تعریف انواع حساب ها، هزینه درآمد، دسته چک، انتقال حساب امکان ثبت سند افتتاحیه (موجودی کالا، بدهکاران و بستانکاران، چک های دریافتی و پرداختی و موجودی بانک ها و صندوق ها گردش چک و بانک تعریف حساب های بانکی، صندوق و تنخواه، چاپ چک و یادآور چک ها، انواع روش های پرداخت (نقد، نسیه، بانک، چک، اقساط، انتقال حساب و …)، حسابداری پیشرفته و ثبت سند دستی ساده و مرکب انجام عملیات مالی به صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک و …
- سیستم گزارشات: دفاتر حسابداری (دفتر کل، دفتر معین، دفتر تفصیلی) موجودی بانک و صندوق در هر لحظه، موجودی واقعی و موجودی در صورت پاس شدن چک های پرداختی در سر رسید، موجودی کالا در انبارهای مختلف و همچنین گزارش موجودی کلی کالا در انبارها، تفصیلی صندوق ها، تفصیلی بانک ها، تفصیلی اشخاص، کلی هزینه ها و درآمدها و همچنین گزارش تفصیلی هزینه ها و درآمدها، کلیه دریافت ها و پرداخت ها، چک های دریافتی و پرداختی، فاکتورهای خرید و فروش و همچنین برگشت خرید و برگشت از فروش، صورت سود و زیان و همچنین گزارش تفکیکی سود بخش ها با قابلیت انتخاب دوره، موجودی بانک و صندوق در هر لحظه ، موجودی واقعی و موجودی در صورت پاس شدن چک های پرداختی در سر رسید گزارش دفاتر حسابداری (دفتر کل، دفتر معین، دفتر تفصیلی ،عملیات های انبار (ورود، خروج و انتقال بین انبار)، جامع از عملیات و فعالیت های پرسنل، گزارش تولید و ضایعات ، قیمت تمام شده هر واحد تولید ، مدیریتی و پیشرفته و …
- تعریف کاربران،سطوح دسترسی و مجوزها
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و قابلیت بازیابی اطلاعات ، پشتیبان گیری خودکار در ورود و خروج از نرم افزار
- درج فاکتور رسمی و غیررسمی
- چند شرکتی
- سیستم رزرواسیون میز
- سیستم حقوق و دستمزد: حقوق و دستمزد کامل جامع و کاملاً متصل به نرم افزار حسابداری، سیستم حضور و غیاب، امکان تعریف پرسنل و و ظایف
- تولید: فرمول تولید،عملیات تولید، فاکتور ضایعات
- رسم نمودارها
- چاپ تفکیکی آشپزخانه به صورت نامحدود
- سیستم تقسیم مبلغ فاکتور
مزایا
طراحی واکنش گرا و سازگار با انواع نمایشگرها، تبلت ها و صفحات لمسی، صفحه کلیدهای مخصوص، کالر آی دی، سیستم های لمسی و نمایشگر دوم
امکان اتصال به انواع سخت افزار های جانبی از قبیل: انواع چاپگر، انواع ترازو، دستگاه کارتخوان، بارکدخوان،RFID خوان، دستگاه های حضور و غیاب و …
خروجی ویژه جهت ارائه به اداره دارایی(TTMS)
قابلیت اتصال از راه دور توسط لپ تاپ، موبایل و تبلت ها
اپلیکیشن داشبورد مدیریت وسفارش آنلاین بر روی گوشی های هوشمند
قابلیت اتصال به فروشگاه آنلاین و باشگاه مشتریان
امکان نصب و فعالسازی آسان و همچنین بروزرسانی خودکار به صورت آنلاین و آفلاین
استفاده از قفل های نرم افزاری و عدم استفاده از هرگونه قفل سخت افزاری و درواقع عدم ایجاد مشکلات مربوط به قفل ها و دانگل های سخت افزاری (از قبیل سوختن، خرابی و معیوب شدن، مفقودی، دزدی، اشغال درگاه های یو اس بی سیستم، هزینه های اضافی و …)
پشتیبانی شبانه روزی
خدمات پس از فروش رایگان در سال اول
جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصول به سایتwww.zhaniya.com مراجعه کنید.