تلفن تماس 071-32307130

ایمیل zhaniyasoft@gmail.com

ساعت کاری 8 تا 5

نرم افزار دستیار گارسون ژانیا

نرم افزار حسابداری یکپارچه ژانیا نسخه رابو ویژه رستوران و کافه رستوران > وبلاگ > دسته‌بندی نشده > نرم افزار دستیار گارسون ژانیا

 

استفاده از تبلت سفارشگیر مشتری بسیار گسترده است و صنعت رستوران سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. گارسون ها  در حال استفاده از سیستم های  تبلت سفارشگیر رستوران در انواع برنامه ها ، از گرفتن سفارش تا پذیرش پرداخت هستند.

یکی از اهداف اصلی شرکت ژانیا به منظور تولید سفارش گیر گارسون این بوده که فرآیند دریافت سفارش های مشتریان رستوران با سرعت بسیار بالا و به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

نرم افزار دستیار گارسون ژانیا تعامل بین صاحبان رستوران و مشتریان را بهبود می بخشد. . برنامه دستیار گارسون گردش کار را ساده کرده و کارایی کار را افزایش می دهد.

سفارشگیر گارسون  ژانیا یکی از مهمترین قسمت های یک نرم افزار رستورانی به شمار می آید.با استفاده از نرم افزار می توان سفارش های مشتریان را در کنار میز هر یک از آنها ثبت کرده و پس از اینکه گارسون آنها را تایید کرد، تمام اطلاعاتی که به محصولات سفارش شده مربوط هستند پنل مدیریت قدرتمند آن ابزارهای مناسب برای مدیریت کارهای روزانه را ارائه می دهد.

استفاده از نرم افزار سفارشگیر گارسون بسیار گسترده است و صنعت رستوران سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. گارسون ها در حال استفاده از سیستم های  تبلت سفارشگیر رستوران در انواع برنامه ها ، از گرفتن سفارش تا پذیرش پرداخت هستند. انتخاب نرم افزار دستیار گارسون ژانیا مزایای زیادی دارد ، از جمله:

عمده‌ترین ویژگی‌های نرم افزارحسابداری دستیار گارسون رستوران ژانیا

1- قابلیت نصب نرم افزارسفارشگیر گارسون بر روی تبلت پوز و تبلت
2- بررسی موجودی کالا به صورت لحظه ای
3- تسویه فاکتور به سه روش نقدی، کارت خوان و کیف پول
5- افزایش سرعت دریافت و پرداخت سفارش ها
6- راحتی در سفارش و پرداخت
7- عدم نیاز به منوی کاغذی
8- امکان سفارش گیری، پرداخت مبلغ و پرینت فاکتور در سر میز مشتری توسط گارسون
9- کاهش خطاهای انسانی مربوط به سفارش
10- ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک
11- ظاهری زیبا و جذاب
12- صرفه جویی در وقت

نرم افزار حسابداری دستیار گارسون ژانیا روند سفارش را تسریع می کند و کارایی را افزایش می دهد. به شما کمک می کند تا به جای تهیه غذا ، بر روی سفارش متمرکز شوید.

از دیگر مزایای این نرم افزار شامل موارد زیر است:

1- آسان برای استفاده

استفاده از برنامه  ی  دستیار گارسون ژانیا آسان است و نیازی به آموزش حرفه ای ندارد. بهره وری کارکنان پیشخدمت را افزایش داده و فشار آنها را کاهش می دهد.

2- اشتباهات را کاهش دهید

با گرفتن سفارشات در کنار میز ، اشتباهات خود را کاهش دهید و در زمان کارکنان آشپزخانه صرفه جویی کنید. با ارائه سفارشات مناسب در هر زمان ، میزان مدیریت رستوران خود را تقویت کنید.

3- سرویس سریعتر

نرم افزار حسابداری دستیار گارسون ژانیا روند گرفتن سفارش را سریعتر کرده و میزان انتظار را کم می کند. کارکنان یا پیشخدمت ها می توانند بین حساب های مختلف جابجا شوند و از اطلاعات مناسب استفاده کنند.

4- مدیریت کارآمد کارکنان

نرم افزار حسابداری دستیار گارسون ژانیا باعث مدیریت حضور کارکنان و صرفه جویی در هزینه های مدیریت نیروی انسانی رستوران می شود. این نرم افزاربهترین برنامه جهت سفارش برای مدیریت سفارش رستوران می باشد.

چرا دستیار گارسون ژانیا؟

به طور خلاصه ، مزایای نرم افزار حسابداری سفارشگیر ژانیا برای رستوران شما عبارتند از:

1- صرفه جویی در هزینه
2- ابزاری برای خدمات بهتر مشتری
3- توانایی ساده سازی روند فروش با ارائه اطلاعات کاتالوگ و موجودی کالا به مشتریان و همچنین خدمات پرداخت
4- سهولت آموزش کارمندان
5- سازگار با محیط زیست به دلیل پرداخت های  الکترونیکی
6- ساده سازی روند فروش

برای اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی ژانیا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *